Reparatie melden

Is er iets stuk aan je woning? Meld een reparatie. Onze vakmannen komen zo snel mogelijk bij je langs.

Veel gevraagd over Reparatie melden

Mijn cv-ketel is stuk. Wat moet ik doen?

Algemeen

Controleer eerst de druk van de ketel en ontlucht de radiatoren. Is er daarna nog steeds een storing? Meld dan een reparatie.

Hoe laat komt de vakman bij mij langs?

Algemeen

Wil je weten hoe laat de vakman bij je langskomt? Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 088 - 61 62 000. Dan kijken wij het voor je na.

Hoe meld ik een reparatie die spoed heeft?

Algemeen

Meld een reparatie die spoed heeft telefonisch via 088 - 61 62 000.

Hoe verzet ik mijn reparatieafspraak?

Algemeen

Verzet je reparatieafspraak door met ons te bellen via 088 - 61 62 000.

Hoe zeg ik mijn reparatieafspraak af?

Algemeen

Zeg je reparatieafspraak af door met ons te bellen via 088 - 61 62 000.

De vakman is niet komen opdagen. Wat nu?

Algemeen

Wat vervelend dat de vakman niet is komen opdagen. Bel met ons via 088 - 61 62 000, dan kijken wij wat er aan de hand is.

Mijn reparatie is niet naar tevredenheid opgelost. Wat kan ik doen?

Algemeen

Is een reparatie niet naar tevredenheid opgelost? Meld dit via het contactformulier.

Ik heb schade of schimmel door lekkage. Hoe kan Woonconcept mij helpen?

Algemeen

Wat vervelend dat je schade of schimmel hebt door lekkage. Meld hiervoor een reparatie. Dan kijken we samen naar een oplossing.