Hoe meld ik een reparatie?
Algemeen
Meld een reparatie via het reparatieformulier.
Is er iets stuk aan je woning? Doe een reparatiemelding. Onze vakmannen komen dan zo snel mogelijk bij je langs om het op te lossen.
Meld een reparatie via het reparatieformulier.
Meld een reparatie die spoed heeft telefonisch via 088 - 61 62 000.
Heb je problemen met de riolering? Vul hiervoor het reparatieformulier in.
Wat vervelend dat je schade of schimmel hebt door lekkage. Vul hiervoor het reparatieformulier in. Dan kijken we samen naar een oplossing.
In het weekend of 's avonds vul je het reparatieformulier in. Bel bij spoed met 088 - 61 62 000.
Heb je opeens geen warm water meer uit de kraan? Of doet de verwarming het niet meer? Controleer eerst de druk van de cv-ketel en ontlucht de cv-ketel.
Op de cv-ketel zit een metertje waarop je dit kan zien. De waterdruk moet tussen de 1,5 en 2 bar zijn. Is de druk niet hoog genoeg? Vul dan je cv-ketel bij. Klik hier om de uitlegvideo over het bijvullen van je cv-ketel te bekijken.
Hoor je waterval geluiden of geborrel in je verwarming? Dan kunnen er luchtbellen in je leidingen zitten. Hierdoor warmt de verwarming niet goed op en verspil je energie. Volg het stappenplan om je cv-ketel te ontluchten.
Klik hier om de uitlegvideo over het ontluchten van je cv-ketel te bekijken.
Vul dan het reparatieformulier in.
Is een reparatie niet naar tevredenheid opgelost? Meld dit via het contactformulier.
Wil je weten hoe laat de vakman bij je langskomt? Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 088 - 61 62 000. Dan kijken wij het voor je na.
Neem contact met ons op via 088 - 61 62 000.
Je meld dit door het reparatieformulier in te vullen.
Verplaats je reparatieafspraak door met ons te bellen via 088 - 61 62 000.
Wat vervelend dat de vakman niet is komen opdagen. Bel met ons via 088 - 61 62 000, dan kijken wij wat er aan de hand is.
Zeg je reparatieafspraak af door met ons te bellen via 088 - 61 62 000.