Reparatie melden

Is er iets stuk aan je woning? Doe een reparatiemelding. Onze vakmannen komen dan zo snel mogelijk bij je langs om het op te lossen.

Veel gevraagd over Reparatie melden

Hoe meld ik een reparatie die spoed heeft?

Algemeen

Meld een reparatie die spoed heeft telefonisch via 088 - 61 62 000.

Hoe meld ik problemen zoals een verstopping in mijn riool?

Algemeen

Heb je problemen met de riolering? Vul hiervoor het reparatieformulier in.

Ik heb schade of schimmel door lekkage. Hoe kan Woonconcept mij helpen?

Algemeen

Wat vervelend dat je schade of schimmel hebt door lekkage. Vul hiervoor het reparatieformulier in. Dan kijken we samen naar een oplossing.

Mijn cv-ketel is stuk. Wat moet ik doen?

Algemeen

Heb je opeens geen warm water meer uit de kraan? Of doet de verwarming het niet meer? Controleer eerst de druk van de cv-ketel en ontlucht de cv-ketel.

Druk van de cv-ketel controleren

Op de cv-ketel zit een metertje waarop je dit kan zien. De waterdruk moet tussen de 1,5 en 2 bar zijn. Is de druk niet hoog genoeg? Vul dan je cv-ketel bij. Klik hier om de uitlegvideo over het bijvullen van je cv-ketel te bekijken.

De cv-ketel ontluchten

Hoor je waterval geluiden of geborrel in je verwarming? Dan kunnen er luchtbellen in je leidingen zitten. Hierdoor warmt de verwarming niet goed op en verspil je energie. Volg het stappenplan om je cv-ketel te ontluchten. 

  1. Zet de thermostaat op een temperatuur zodat de ketel aanslaat. 
  2. Draai alle radiatoren open. Doe dit minimaal 10 minuten door de knop linksom te draaien. 
  3. Sluit daarna alle radiatoren door de knop rechtsom te draaien. Begin nu met ontluchten. 
  4. Start met de radiatoren beneden, ga daarna boven ontluchten. 
  5. Draai met het ontluchtingssleuteltje het ontluchtingsventiel op de radiator open (linksom). 
  6. Er komt nu lucht uit. Komt er alleen nog water uit? Draai nu het ontluchtingsventiel weer dicht en draai de radiatorkraan weer open (linksom). Herhaal dit bij alle radiatoren. 

Klik hier om de uitlegvideo over het ontluchten van je cv-ketel te bekijken.

Is er nog steeds een storing?

Vul dan het reparatieformulier in.

Mijn reparatie is niet goed opgelost. Wat kan ik doen?

Algemeen

Is een reparatie niet naar tevredenheid opgelost? Meld dit via het contactformulier.

Hoe laat komt de vakman bij mij langs?

Algemeen

Wil je weten hoe laat de vakman bij je langskomt? Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 088 - 61 62 000. Dan kijken wij het voor je na.

Hoe verplaats ik mijn afspraak met de vakman?

Algemeen

Neem contact met ons op via 088 - 61 62 000.

De tegels in het achterpad zijn verzakt. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Je meld dit door het reparatieformulier in te vullen.

Hoe verplaats ik mijn reparatieafspraak?

Algemeen

Verplaats je reparatieafspraak door met ons te bellen via 088 - 61 62 000.

De vakman is niet komen opdagen. Wat nu?

Algemeen

Wat vervelend dat de vakman niet is komen opdagen. Bel met ons via 088 - 61 62 000, dan kijken wij wat er aan de hand is.

Hoe zeg ik mijn reparatieafspraak af?

Algemeen

Zeg je reparatieafspraak af door met ons te bellen via 088 - 61 62 000.