Eindafrekening

Ga je verhuizen? Dan krijg je van ons een eindafrekening. Hierop staat bijvoorbeeld dat je te veel of juist te weinig huur betaald hebt. Heb je jouw woning niet netjes achtergelaten? Dan brengen wij reparatie- of schoonmaakkosten in rekening via de eindafrekening.

Veel gevraagd over Eindafrekening

Wat betaal ik bij de eindafrekening?

Algemeen

Eventuele huurachterstanden en mogelijke reparatie- of schoonmaakkosten.

Hoe ontvang ik mijn eindafrekening?

Algemeen

Deze ontvang je per mail of per post.

Ik ben het niet eens met het bedrag van de eindafrekening. Wat kan ik doen?

Algemeen

Hiervoor kun je telefonisch contact opnemen via 088 - 61 62 000 of per mail . Wij zullen je vragen beantwoorden.

Ik heb mijn huur opgezegd. Wanneer ontvang ik de eindafrekening?

Algemeen

Je ontvangt de eindafrekening binnen 2 weken nadat de woninginspecteur bij je is geweest voor de eindopname.

Ik heb mijn eindafrekening (nog) niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem hierover contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen dan nakijken wat de status van de eindafrekening is.

Ik heb mijn eindafrekening ontvangen. Ik kan het bedrag niet in één keer betalen. Kan ik hiervoor een betalingsregeling met jullie afspreken?

Algemeen

Ja, een betalingsregeling is mogelijk. Hiervoor kan je telefonisch 088 - 61 62 000 of via het contactformulier contact met ons opnemen.